Al doilea cel mai vândut model al Opel, Mokka, primul care a primit propulsie electrică din gama constructorului german, își schimbă numele odată cu majorarea performanțelor bateriei. Opel schimbă numele lui Mokka-e în Mokka Electric, pentru a sublinia și mai bine performanțele versiunii electrice a SUV-ului de clasă mică, care acum primește o nouă baterie, de 54 kWh, cu ajutorul căreia își actualizează și autonomia.
Mokka Electric este anunțat cu 406 kilometri în regim WLTP, ceea ce înseamnă că în trafic real, mașina poate depăși 350 de kilometri, în timp ce în rulare exclusiv urbană valoarea totală a kilometrilor parcurși cu o singură încărcare ar putea depăși 450 km.
Față de bateria anterioară, Mokka Electric câștigă aproape 70 de kilometri suplimentari, ceea ce schimbă complet perspectivele celor care conduc această mașină. Performanțele bateriei și ale chargerului cu care este echipată mașina permit o încărcare la stații rapide DC de 100 kW în doar 30 de minute, de la 20 la 80%.
De asemenea, mașina se poate încărca la stații casnice de 220 V și la stații trifazice de 11 kW. În același timp, Opel spune că a scăzut și consumul motorului, la 15,2 kWh/100 km, de asemenea în regim WLTP. Propulsorul lui Opel Mokka Electric are o putere de 115 kW (echivalent 156 CP) și un cuplu foarte bun, de 260 Nm, fiind același motor care se regăsește și pe Astra Electric.