ACTUALITATE

BĂIMĂRENI DE SUCCES – Platforma românească Gomag încheie anul 2022 cu venituri de peste 2,4 mil. euro, în creștere cu 20% față de 2021

Publicat cu

pe

Platforma românescă pentru ecommerce Gomag încheie anul 2022 cu venituri de peste 2.4 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 20% față de anul anterior. Rezultatele vin ca urmare a dezvoltărilor implementate de-a lungul acestui an, care au avut ca scop generarea de oportunități exclusive clienților săi – peste 3000 de business-uri online.

“2022 a reprezentant pentru Gomag o altă etapă de creștere treptată. Anul acesta a sporit și numărul clienților în portofoliul Gomag. În acest moment, compania ajută peste 3000 de antreprenori să își crească business-urile în online. Creșterea YoY(Year-Over-Year) este relativ redusă comparativ cu anii trecuți, însă este o situație ușor de înteles având în vedere contextul politic / economic actual. Cu toate acestea, ca volum de magazine noi lansate pe Gomag, au fost depășite volumele anilor anteriori”, spun băimărenii Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag.

Chiar dacă s-a simțit o încetinire a pieței, antreprenorii fiind mai reticenți să investească în această perioadă, modelul de business Gomag le-a permis să crească accelerat în continuare. Platforma Gomag oferă costuri accesibile, ce nu constituie un impediment pentru companii, chiar și în acest context. Dimpotrivă, multe business-uri optează pentru Gomag tocmai pentru a-și controla mai eficient costurile. Abonamentul ales în raport cu faza de creștere a business-urilor le pune la dispoziție instrumente avansate de gestiune magazin, automatizare și creștere, incluse în buget de la început.

citește tot articolul pe newmoney.ro

Adauga comentariu

Actualitate

Exit mobile version