Clienții Digi au fost notificați cu privire la o serie de campanii frauduloase care ay fost detectate de către Digi România, în cadrul cărora sunt utilizate abuziv numele și identitatea vizuală a Digi Romania, cu scopul de a înșela clienții.
„Începând din 15 mai am detectat o tentativă de phishing. Important de știut:
1. Detalii false de rambursare: DIGI nu solicită niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților! O cerere de acest fel reprezintă o încercare de fraudă.
2. Identitatea vizuală: E-mailurile frauduloase imită identitatea noastră vizuală.
Cum să te protejezi: Verifică expeditorul! Fii atent la adresa de e-mail de la care primești mesajele. Nu oferi date personale! Nu răspunde cererilor suspecte și nu introduce date financiare sau cu caracter personal pe site-uri nelegitime. Raportează tentativele! Dacă primești un e-mail suspect, raportează-l imediat echipei noastre de suport.
Fii vigilent și asigură-te că deschizi doar e-mailurile primite de la surse de încredere și protejează-ți datele personale! Securitatea ta reprezintă o prioritate pentru noi și te asigurăm pe această cale că depunem toate eforturile pentru a preveni și a te proteja împotriva tentativelor de fraudă!”, arată DIGI România.
Dragoș HOJDA