ACTUALITATE

COMERȚ – Trenduri în comerțul online de care firmele românești ar trebui să țină cont în 2024

Publicat cu

pe

Firmele din România ar trebui să aibă în vedere câteva trenduri care vor domina piața comerțului online în 2024: de la noile tehnologii, la preferințele sustenabile ale consumatorilor și „mobile commerce”.

Zilele trecute a avut loc evenimentul „Ziua ECOM”, la care au fost prezentate și o serie de tendințe în comerțul electronic global, care ar putea fi utile și pentru antreprenorii români.

Comerțul online reprezintă peste 10% din comerțul cu amănuntul din România, o creștere considerabilă într-o perioadă scurtă de ani, de la aproximativ 1,5-2%, iar la nivel global este undeva la 20%, a spus Marius Ghenea, managing partner Catalyst România, la evenimentul organizat de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO).

În plus, România a avut cea mai importantă creștere a Produsului Intern Brut (PIB) de la intrarea în Uniunea Europeană, mai spune acesta. Ghenea a realizat și o „listă” a trendurilor din eCommerce pentru anul viitor.

Adauga comentariu

Actualitate

Exit mobile version