Firmele din România ar trebui să aibă în vedere câteva trenduri care vor domina piața comerțului online în 2024: de la noile tehnologii, la preferințele sustenabile ale consumatorilor și „mobile commerce”.
Zilele trecute a avut loc evenimentul „Ziua ECOM”, la care au fost prezentate și o serie de tendințe în comerțul electronic global, care ar putea fi utile și pentru antreprenorii români.
Comerțul online reprezintă peste 10% din comerțul cu amănuntul din România, o creștere considerabilă într-o perioadă scurtă de ani, de la aproximativ 1,5-2%, iar la nivel global este undeva la 20%, a spus Marius Ghenea, managing partner Catalyst România, la evenimentul organizat de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO).
În plus, România a avut cea mai importantă creștere a Produsului Intern Brut (PIB) de la intrarea în Uniunea Europeană, mai spune acesta. Ghenea a realizat și o „listă” a trendurilor din eCommerce pentru anul viitor.