ACTUALITATE

CONCEDII – În România vacanțele sunt mai scumpe cu până la 20% în 2022

Publicat cu

pe

Cea mai mare modificare apărută în turism în ultimii doi ani e reprezentată de blocarea anumitor destinații din cauza pandemiei. Din același motiv, industria turismului a pierdut multe miliarde de euro în acești doi ani și multe entități, fie agenții de turism, hoteluri sau stațiuni au fost aproape de faliment, în ciuda suportului oferit de state. Vacanțe scumpite cu până șa 20% în România, și incoming tot la pământ.

De altfel, măsurile luate contra pandemiei de coronavirus. dar și pierderile din această perioadă au determinat scumpirea vacanțelor. Potrivit lui Alin Burcea, în România acestea s-au scumpit cu 5%-20%, inclusiv din cauza creșterii prețurilor la gaze și curent electric.

2022 pare a fi anul în care multe guverne par a să se fi săturat de măsurile restrictive (evident și din cauza presiunii publice, dar și a ineficienței dovedite a acestora, din cauza faptului că erau incomplete), iar ca efect, în opinia lui Burcea, românii vor pleca în număr mare din țară pentru vacanță, datorită faptului că în acești doi ani nu au prea putut să călătorească în ritmul pe care și-l doreau.

Iar scumpirea vacanțelor din România din 2022, care oricum nu oferă condiții prea bune, i-ar putea determina pe încă și mai mulți turiști români să-și facă vacanțele în exterior.

În plus, la capitolul venirii de turiști străini, România stă foarte rău, majoritatea venirilor în țară fiind reprezentate de vizite de afaceri, de scurtă durată și fără mari cheltuieli.

Însă, actualul ministru Constantin Daniel Cadariu a anunțat facilități pentru incoming și participarea României la târgurile de turism internaționale. Ca să stimuleze incomingul, gândirea de acum e ca statul sa subvenționeze jumătate dintr-o noapte de cazare pentru un minimum de patru nopți și pentru străinii din țările care vin în România într-o proporție mai mare de 20% din total.

Problema e că această strategie e cam târzie și lipsită de anvergură pentru a fi foarte atrăgătoare pentru turiștii străini, mai ales că România a arătat în repetate rânduri că nu știe să se vândă, cel puțin la nivel de turism.

Adauga comentariu

Actualitate

Exit mobile version