Constructorul bihorean Selina a început organizarea de șantier pentru Centura Beiuș, municipiu pe traseul DN 76 Deva-Oradea, drum european care face legătura între Autostrada A 1 Sibiu-Deva și A 3 Transilvania.
Contractul pentru execuția Beiuș a fost semnat cu Asocierea Drum Asfalt (leader), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt, iar termenul de execuție este de 18 luni. Lungimea traseului este de 7,33 de kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracterisitici: lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x1,70 metri, conforme economedia.ro.
Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan spune că pe traseu sunt trei pasaje supraterane și două viaducte, fiecare cu peste 700 metri lungime : ,, Constructorul a început organizarea de șantier, urmând ca în a doua jumătate a lunii februarie să înceapă efectiv lucrările. Având în vedere că lucrările cuprind 2 viaducte peste Crișul Negru și 3 pasaje supraterane, lucrări care impun o durată și o complexitate mai mare, în primele luni eforturile constructorilor se vor concentra în aceste zone. Până la sfârșitul lunii februarie vor fi în șantier 3 foreze mari care ar urma să înceapă forarea piloților. Împreună cu constructorii am convenit o mobilizare cât mai bună, în așa fel încât să încercăm să recuperăm întârzierile. Anul viitor tranzitarea municipiului Beiuș se va face fluent pe noua centură” -Ilie Bolojan.
Valoarea proiectului este de 270 de milioane lei, finanțare europeană prin POIM (se asigură până în decembrie 2023). La lansarea licitației, în octombrie 2021, Bolojan spunea că lucrările vor fi terminate în decembrie 2023, dar contestațiile au întârziat semnarea contractului câteva luni. Selina a fost desemnată câștigătoare în iunie 2022.