Connect with us
Descarcă aplicația

Fără categorie

O saptamana la mare, pe bani de nimic – Afla toate cele 6 mii de locatii disponibile pentru litoralul romanesc

Publicat cu

pe

Programul ‘O saptamana la mare’ lansat de Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc, pentru perioada 1-30 septembrie 2010, incepe luni, 16 august 2010, odata cu punerea in vanzare a biletelor de odihna in agentiile de turism participante la program.

Potrivit Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR), un numar de 38 de hoteluri din toate statiunile de pe litoral pun la dispozitie turistilor 5.954 de locuri de cazare pe serie prin Programul ‘O saptamana la mare’, la preturi situate intre 159 si 339 de lei.

Aceste locuri vor fi vandute in peste 50 de agentii din toata tara, ceea ce inseamna ca la sfarsit de sezon estival 2010 cel putin 24.000 de turisti vor putea beneficia de vacante pe litoral la tarife reduse. Potrivit FPTR, pana la aceasta data locurile au fost contractate in totalitate de catre agentii.

Tarifele pentru oferta speciala pentru 6 nopti de cazare (TVA inclus 9 la suta) sunt situate intre 159 lei pentru hoteluri de o stea fara mic dejun si 339 lei pentru hoteluri de patru stele cu mic dejun inclus, in perioada 1- 30 septembrie si difera in functie de statiune si de clasificarea hotelului. Cele mai multe locuri sunt disponibile in statiunile Neptun – 1.485 locuri, Mamaia – 849 locuri, Olimp – 700 locuri si Jupiter – 520 de locuri, etc.

Comisionul acordat agentiilor de turism este de circa 10 la suta incluzand TVA.

FPTR precizeaza ca pentru prestatorii care ofera servicii de cazare cu mic dejun, valoarea micului dejun este stabilita de fiecare in parte, iar sejurul minim este de 6 nopti, dar se pot valorifica si sejururi mai mari. In schimb, nu se valorifica camere in regim single si nici partaje.

„O sapamana la mare” este un program al FPTR, aflat la a 19-a editie, face parte din programul national ‘Turist in Romania’ al Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Locurile de cazare incluse in acest program se adreseaza tuturor categoriilor de turisti romani, iar vanzarea se va face conform principiului ‘ primul venit, primul servit’.

agerpres

Adauga comentariu

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

YHP Logo