ACTUALITATE

PROTECȚIA CONSUMATORULUI – Aproape 2.400 de reclamații înregistrate anul trecut, multe neîntemeiate

Publicat cu

pe

La Comitetul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Maramureș în anul 2022 au fost inregistrate 2.390 petiții, care s-au referit la produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente telefonie fixa și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele încheiate la distanţă în afara spațiilor comerciale, defecțiuni la produse de folosință îndelungată apărute în termenul de garanție, precum și spețe legate de anularea garanțiilor bunurilor de folosință îndelungată.

Aceste reclamații repartizate pe domenii, au avut urmatoarea repartiţie:
– produse și servicii nealimentare: 2.276
– produse și servicii alimentare: 75
– produse și servicii financiar-bancare: 39

Din cele 2.390 de petiții înregistrate au fost soluționate astfel:
– Neintemeiate – 764
– Intemeiate – 670
– Rezolvate amiabil – 693
– Nesoluționabile – 67
– Clasate – 71
– Redirecționate – 95
– Retrase – 30

Adauga comentariu

Actualitate

Exit mobile version