Magazinul Meta de 1.550 de metri pătraţi din campusul companiei Burlingame, California, se va deschide pe 9 mai şi va prezenta demonstraţii pentru căştile sale Quest 2 VR şi dispozitivul pentru apeluri video Portal, precum şi ochelarii de realitate augmentată (AR) Ray-Ban, a anunţat luni Meta.
Dispozitivele, cu excepţia ochelarilor Ray-Ban, vor fi disponibile pentru cumpărare din magazin.
Produsele pot fi cumpărate şi online, printr-o nouă filă de cumpărături pe meta.com, a spus compania.
Meta investeşte mult în metavers – un spaţiu virtual în care oamenii interacţionează, lucrează şi se joacă – prin adăugarea de noi funcţii la dispozitivele hardware care servesc drept puncte de acces la lumea virtuală.
La începutul acestei luni, proprietarul Facebook a declarat că va începe să testeze instrumente pentru vânzarea activelor şi experienţelor digitale în cadrul platformei sale de realitate virtuală Horizon Worlds, o platformă VR lansată de Meta la sfârşitul anului trecut.
Meta a mai spus că va percepe o taxă de 47,5% din venituri de la creatorii de experienţe şi active digitale, o mişcare care a atras critici din partea unor dezvoltatori de aplicaţii.
Cumpărătorii care urmăresc spaţiul aşteaptă următoarea versiune a căştilor Quest 2 VR, care va fi probabil lansată în trimestrul al doilea şi considerată pe scară largă de analişti ca fiind esenţială pentru planurile metaversului companiei.