Dispozitivele de localizare AirTag s-au dovedit un succes, beneficiind de vânzări mai mari de la an la an şi convingând Apple să continue dezvoltarea cu o a doua versiune.
Lansat în urmă cu mai bine de un an, AirTag este un mic dispozitiv de localizare, ce se poate ataşa la obiecte, precum chei, rucsac etc. pentru a vedea în timp real pe hartă unde se află acesta.
Apple a dezvoltat o adevărată reţea de localizare în jurul dispozitivelor AirTag, cu ajutorul aplicaţiei Find My. Localizarea unui obiect se poate realiza şi cu contribuţia dispozitivelor altor utilizatori, ceea ce face cu atât mai puternică soluţia companiei americane.
În cele opt luni în care a fost disponibil anul trecut, AirTag s-a vândut în aproximativ 20 de milioane de exemplare, susţine analistul chinez Ming-Chi Kuo, care mai spune că vânzările au trecut deja de 35 de milioane de unităţi în 2022, până acum.
Ming-Chi Kuo susţine că vânzările AirTag continuă să crească şi că este convins că Apple va lansa şi un AirTag 2, o a doua versiune, îmbunătăţită a dispozitivului de localizare.
Analistul nu ştie, încă, ce schimbări va aduce Apple la AirTag 2. Cel mai probabil, însă, compania americană va încerca să reducă dimensiunea şi să îmbunătăţească precizia cu care acesta poate fi localizat.