Prin intermediul portalului Ghiseul Digital locuitorii orașului Vișeu de Sus vor putea solicita și primi o varietate de documente exclusiv online, fără a mai fi nevoiți să vă deplasați la sediul primăriei.
„- Înregistrare pe platformă: Accesați portalul nostru digital și înregistrați-vă pentru a vă crea un cont personal. Introduceți detaliile necesare și confirmați-vă contul de utilizator în câțiva pași simpli.
– Verificare identitate: Pentru a avea acces la toate funcționalitățile Ghiseului Digital, vă rugăm să vă verificați identitatea. Acest proces adițional asigură securitatea și confidențialitatea informațiilor dumneavoastră. Odată făcut acest lucru, va fi nevoie ca, O SINGURĂ DATĂ, să vă prezentați la sediul primăriei cu cartea de identitate pentru verificare și validare. Totul pentru siguranța datelor dumneavoastră.
– Solicitări online: Odată înregistrați, veți avea acces la toate funcționalitățile platformei. Puteți solicita diverse documente și servicii direct de pe dispozitivul dumneavoastră, fără a mai sta la cozi sau a vă deplasa în mod fizic și puteți să depuneți orice fel de sesizare/cerere (înlocuire lampă, reparații drum sau orice altceva) accesând tab-ul pentru Serviciul achiziții publice, contracte și proiecte.
– Notificări și primirea documentelor: Veți primi notificări în timp real cu privire la stadiul solicitărilor dumneavoastră. Documentele finale vor fi disponibile pentru descărcare în format digital (dupa validarea contului), oferindu-vă astfel o experiență rapidă și convenabilă”, informează Primăria Vișeu de Sus.