Connect with us
Descarcă aplicația

ACTUALITATE

CUM SE FAC BANII – Mircea Bravo, peste 10 milioane de lei profit net

Publicat cu

pe

Influencer, blogger, vlogger, creator de conținut… Sunt meserii care nu apar în nomenclator. Dacă acum câteva zeci de ani copiii voiau să se facă medici, contabili, ingineri, avocați, acum toți vor să devină influenceri, vloggeri ori creatori de conținut. Până și aglomerația de la facultățile de comunicare și publicitate de după 2000 s-a mai diluat. Tinerii și-au dat seama că diploma te ajută să-ți găsești cel mult un loc bun ca vânzător la un fast food, în timp ce, fără prea multă carte, oricine poate deveni creator de conținut.

Clujul se laudă cu aproximativ 1.500 de influenceri care au cel puțin 500 de urmăritori. Peste 600 de branduri utilizează influencerii locali pentru a se promova. Cel mai folosit canal este Instagram.

Se vede cu ochiul liber că piața entertainment-ului a crescut exponențial în ultima vreme, inclusiv la Cluj-Napoca.

Are Clujul influenceri? Are. Dar vloggeri are? Are. Youtuberi, tiktokeri, feisbuciști, instagramabili, are? D-apoi cum… Pornind de la primul influencer al urbei, primarul Emil Boc și terminând cu puștanul din Mănăștur care se filmează chinuind o mâță. Se poate trăi din activitățile astea? Se poate, și încă bine.

Cine e Mircea Bravo?

O să deschidem lista cu cineva care a pornit „de jos” în domeniu, care a muncit mult pentru a ajunge unde este acum și care, spre deosebire de mulți neaveniți în segment, are și talent și capacitatea intelectuală de a și-l valorifica. Îl cheamă Mircea Popa și este o „vinitură” din Beclean. Lumea îl știe ca Mircea Bravo, nume de scenă care a însemnat 50% din succesul lui.

Mircea are 34 de ani. A terminat Dreptul, fapt care l-a ajutat să „judece” bine ce are de gând să facă de atunci încoace. Acum 10 ani a început cu glumițe și prank-uri (farse – na.), ulterior dezvoltându-le în scheciuri umoristice care implicau și actori profesioniști. L-a ajutat și tanti Lenuța din Chinteni, Bunica, devenită între timp una dintre cele mai bine cotate influencerițe din Cluj.

Pe an ce trecea, creștea și notorietatea brandului Mircea Bravo, ca urmare și fee-ul pe care-l încasa pentru modul său original de a face publicitate. De la 1.000-2.000 de euro pentru un filmuleț a ajuns la 10.000, apoi la 20.000 de euro. Când a ajuns la 1,17 milioane de urmăritori pe Youtube, 3,4 milioane pe Facebook și 572.000 pe Instagram, a decis că e momentul să treacă la alt nivel.

Așa că s-a apucat de producție de film, alături de regizorul Cristian Ilișuan, cel care i-a fost alături de la început.

citește tot articolul, pe cluj24.ro

Actualitate

YHP Logo