Connect with us
Descarcă aplicația

IMPORTANT

ANUL TRECUT – Numeroase reclamații la OPC Maramureș

Publicat cu

pe

Maramureșenii nu stau pe gânduri atunci când vine vorba de a face o reclamație dacă sunt nemulțumiți de vreun serviciu pentru care plătesc. Aproape zilnic se fac reclamații la Protecția Consumatorilor Maramureș, semn că maramureșenii au încredere în instituțiile statului.

În cadrul ședinței de Colegiu Prefectural din această săptămână am aflat că la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Maramureș în anul 2023 au fost înregistrate 2252 petiții, care s-au referit la produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente telefonie fixa și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele încheiate la distanţă în afara spațiilor comerciale, defecțiuni la produse de folosință îndelungată apărute în termenul de garanție, precum și spețe legate de anularea garanțiilor bunurilor de
folosință îndelungată.

„Din total 2146 de reclamații au fost pe produse și servicii nealimentare, produse și servicii alimentare au fost 67 de reclamații, 39 pe produse și servicii financiar-bancare. Din cele 2252 de petiții înregistrate neintemeiate au fost 664, întemeiate – 650, rezolvate amiabil – 683, nesoluționabile – 59, Clasate – 71, redirecționate – 95 și retrase – 30.
Anul trecut au fost 2044 de acțiuni de control (2144 în 2022), 1559 de procese verbale de constatare a contravenției, 1274 de PVCC-uri cu amenzi, valoarea aplicată a amenzilor fiind de 8.627.500 de lei”, arată oficialii OPC Maramureș.

Îmbucurător este faptul că anul trecut am avut mai puține reclamații înregistrate față de 2022.

Dragoș HOJDA

Print Friendly, PDF & Email
Adauga comentariu

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate