Connect with us
Descarcă aplicația

IMPORTANT

DACĂ BENEFICIARUL NU E ACASĂ – Cine poate primi de la poștaș decizia de recalculare a pensiei

Publicat cu

pe

Deciziile de recalculare a pensiilor vor fi distribuite începând de vineri, 16 august. Directorul Poștei, Valentin Ștefan, a explicat la Digi24 în ce condiții pot lăsa poștașii aceste documente rudelor sau apropiaților beneficiarului, dacă acesta nu este acasă.

„Documentul poate fi înmânat și membrilor familiei sau persoanelor care locuiesc la aceeași adresă și fac parte din anturajul beneficiarului. Evident, va trebui să prezinte un act de identitate, astfel încât să ne asigurăm că persoana căreia îi înmânăm documentul este apropiată de beneficiar”, a spus Valentin Ștefan.

Directorul Poștei a explicat și cum va decurge procesul de distribuire a deciziilor de recalculare a pensiilor

„Colegii de la poștă vor merge de două ori. În prima zi vom lăsa un aviz, un document în ușă în care îi vom înștiința pe cei care nu au fost acasă că am încercat să livrăm documentul. La două zile distanță vom merge din nou și vom lăsa același aviz dacă nu găsim pe nimeni acasă nici atunci. Beneficiarii care nu au fost găsiți acasă vor fi invitați să ridice de la oficiul poștal acest document, timp de 20 de zile calendaristice”, a explicat directorul Poștei Române, pentru Digi 24.

Dacă deciziile nu sunt ridicate în acest interval, ele vor fi trimise înapoi la Casa de Pensii.

Actualitate

YHP Logo