Connect with us
Descarcă aplicația

ACTUALITATE

MISTERUL SUPERMARKETURILOR – De ce se pune muzică în Kaufland, Mega Image, LIDL, Carrefour sau Auchan

Publicat cu

pe

Să fim sinceri, de câte ori nu ni s-a întâmplat să ieșim dintr-un magazin și să simțim un sentiment de vinovăție pentru că am cheltuit bani pe lucruri de care nu avem nevoie? Ei bine, trebuie să știți că acest lucru nu este deloc un accident, ci este exact planul supermarketurilor! Așa că în timp ce savurați acea ciocolată mult prea scumpă pe care ați cumpărat-o, aflați care este misterul!

Cu siguranță ni s-a întâmplat, în repetate rânduri, să ieșim dintr-un supermarket și să fim loviți de un sentiment de vinovăție, deoarece am cumpărat produse de care nu aveam nevoie, ori am căzut pradă ispitei și am luat mărci mult mai scumpe decât cele pe care le cumpărăm de obicei. Ei bine, trebuie să știți că acest lucru nu este doar un simplu accident! Ba chiar dimpotrivă, supermarketurile încearcă toate trucurile posibile pentru a spori șansele ca cei care le calcă pragul să cumpere cât mai mult posibil, potrivit gustos.ro!

„De exemplu, un astfel de truc pe care trebuie să îl știm este mărimea căruciorului! Acestea sunt concepute pentru a fi cât mai mari posibil, pentru a crea tentația în subconșitentul nostru de a le umple! De asemenea, muzica de fundal pe care o auzim nu este un simplu accident! Ea este gândită pentru a ne crea o stare de voie bună și relaxare, iar, astfel, vom dori să stăm cât mai mult în magazin. Astfel, evident, vom petrece acel timp făcând cumpărături.

Nici măcar poziționarea produselor pe rafturi nu este accidentală! De cele mai multe ori, cele mai scumpe sunt puse pe mijlocul rafturilor, cu scopul de a fi cât mai vizibile cumpărătorilor. Astfel, majoritatea nu vor mai da atenție produselor mai ieftine, puse mai sus, ori mai jos, pe raft! De asemenea, produsele cele mai populare sunt, adesea, în spatele magazinelor, pentru a forța clienții să parcurgă întreg magazinul. Și, după cum știm cu toții, mereu mai punem în coș ceva de care nu avem strictă nevoie”, scrie click.ro.

Actualitate

YHP Logo