Connect with us
Descarcă aplicația

ACTUALITATE

PERFORMANȚĂ – Jaroslaw Turczynski a dus Blachotrapez în top 25 firme din Maramureş

Publicat cu

pe

În premieră de la începerea activităţii pe piaţa românească în 2010, producătorul de acoperişuri din ţiglă metalică Blachotrapez a intrat în topurile primelor 25 de firme din judeţul Maramureş cu cele mai mari cifre de afaceri şi, respectiv, cele mai mari profituri nete în 2021. JaroslawTurczynski, CEO al Blachotrapez România, estimează o creştere a cifrei de afaceri şi pentru acest an pe fondul încrederii pe care firma şi-a câştigat-o timp de zece ani pe piaţa din România şi a soluţiilor moderne pe care le oferă.

Compania dezvoltată în România în ultimii 12 ani de echipa condusă de Jaroslaw Turczynski

şi-a majorat în 2021 cifra de afaceri cu 46%, până la 110 milioane de lei, în vreme ce volumul de producţie a crescut cu 5%, iar profitul s-a apropiat de 9 milioane de lei, triplu faţă de cel înregistrat în 2020.

„Pentru 2022 avem în plan să atingem o cifră de afaceri de peste 160 de milioane de lei, comparativ cu 110 milioane lei anul trecut. În continuare suntem convinşi că putem obţine aceste rezultate pe baza exemplului creşterii din anii precedenţi. Managementului din Baia Mare şi colegilor mei li se datorează asta. Anul viitor ne dorim ca cifra să rămână la acelaşi nivel, să producem mai mult, dar rulajul să rămână acelaşi”, explică Jaroslaw Turczynski, CEO al Blachotrapez România.

Compania lucrează la finalizarea proiectului de extindere a fabricii de la Baia Mare, care o hală de producţie nouă de 1500 de m2 şi un nou sediu al firmei, care se va întinde pe 900 m2. Investiţia totală este de 12,4 milioane lei, din care jumătate au fost asiguraţi prin ajutor de stat.

„Anul acesta vom termina implementarea pentru aceste construcţii şi inclusiv noul sistem de producţie va fi modernizat şi automatizat pentru mai multă siguranţă. Cu această investiţie ne propunem să creştem cota de piaţă şi să adăugăm patru noi tipuri de ţiglă metalică, trei modele de ţiglă metalică nouă şi un model de panou high-tech care poate fi regăsit deja în oferta noastră”, mai spune Jaroslaw Turczynski, care conduce operaţiunile din România ale grupului internaţional, cu sediul central în Polonia, încă de la intrarea pe piaţa de la noi.

În 2023-2024, Blachotrapez va miza în continuare pe producţia de ţiglă metalică, în acelaşi timp cu adaptarea la cerinţele pieţei şi cu setarea noilor trenduri, inclusiv pe segmentul tehnologiei eco şi pe promovarea produselor din categoria Revolt Energy la cele mai înalte standarde în industria fotovoltaică.

„Sunt foarte mândru de echipa de profesionişti pe care o am aici şi alături de care am realizat tot ce înseamnă Blachotrapez astăzi. Am încercat să conduc firma într-un stil modern, în aşa fel încât să ne adaptăm foarte repede cerinţelor pieţei şi să fim curajoşi cu soluţiile pe care le propunem pe piaţă. Viziunea modernă a oamenilor de la Blachotrapez este cheia succesului nostru”, consideră CEO-ul Blachotrapez România.

Pe piaţa locală, Blachotrapez înregistrează creşteri ale vânzărilor în zona de sud a ţării. Prin cele şase puncte de lucru, compania se axează mai ales pe distribuţia engros, în timp ce 30% din producţia fabricilor de la Baia Mare şi Ploieşti ajunge pe pieţe externe, în principal Ungaria şi Bulgaria.

Istoria Blachotrapez în România

Lider al pieţei poloneze a acoperişurilor metalice, Blachotrapez a intrat pe piaţa românească din 2010 şi a dezvoltat aici două fabrici – la Baia Mare şi, din 2018, la Ploieşti, cu o capacitate de producţie anuală de aproape 7 milioane de metri pătraţi. Blachotrapez este unicul producător din România de ţigle metalice şi accesorii pentru acoperiş care foloseşte materie primă ThyssenKrupp, iar printre furnizorii săi se numără şi fabrica italiană Arvedi.

Vedetele gamei de produse sunt ţigla metalică Enigma şi ţigla metalică Germania Simetric, ambele produse originale, dezvoltate de echipa de cercetare a grupului Blachotrapez şi care sunt produse în România. Un alt model de top este şindrila metalică Janosik, cu un design inovator şi caracteristici unice. Recent, compania a început producţia de soluţii fotovoltaice prin gama Revolt Energy.

Blachotrapez România realizează vânzări en gros şi en detail pe piaţa internă, precum şi exporturi în Ungaria şi Bulgaria. Evoluţia companiei s-a situat pe un trend ascendent încă din primii ani, iar în prezent Blachotrapez este unul dintre principalii producători de sisteme metalice pentru acoperişuri din ţara noastră.

Carte de vizită Jaroslaw Turczynski

  • 44 de ani, inginer
  • Căsătorit, doi copii
  • Experienţă de peste 20 de ani în industria acoperişurilor metalice
  • CEO al Blachotrapez România din 2010, de când a adus liderul polonez pe piaţa românească

SURSA www.zf.ro

Actualitate

YHP Logo