Connect with us
Descarcă aplicația

ACTUALITATE

PESTE MERCEDES – BMW, lider global în acest an pe segmentul premium

Published

on

Vânzările BMW au înregistrat o creștere mică dar importantă, în trimestrul al treilea și pe toate cele trei trimestre din acest an, marcând totodată o dublare a vânzărilor de mașini electrice, o consecință firească a lansărilor multiple de astfel de modele.
„După nouă luni, grupul german a vândut 1,83 milioane de vehicule, ceea ce reprezintă o creștere de 5,1% față de 2022. Marca de bază, BMW, a însumat 1,62 milioane de vehicule, cu 5,7% mai multe decât în 2022, în timp ce MINI a avut un rezultat similar (+0,7%), cu 210.741 unități vândute”, scrie profit.ro.BMW Group a vândut un volum de 93.931 automobile electrice în trimestrul al treilea, cu aproape 80% mai multe față de trimestrul similar din 2022, o performanță bazată pe o gamă aproape completă de modele cu propulsie electrică. În total, vânzările grupului s-au ridicat la 621.699 autovehicule, în creștere cu 5,8%, din care marca BMW a contabilizat 549.941 de autoturisme, cu 6,2% mai multe decât în urmă cu un an. Singura scădere a fost a mărcii de lux Rolls Royce, care a pierdut 9 procente, la un volum de 1.374 automobile vândute.

Actualitate

YHP Logo