Connect with us
Descarcă aplicația

NEWS

SE CAUTĂ – PRODUCT MANAGER Aparaturǎ și Instrumentar Veterinar

Publicat cu

pe

Descriere Companie: Grupul de firme veterinare compus din firmele Biovet Distribution, Monterovet și Promedivet, W.A.F. Ungaria, reprezintă o afacere specializată în furnizarea de produse destinate sănătății animalelor, medicamente, hrană pentru animale și instrumentar veterinar.

Grupul oferă o gamă variată de produse menite să sprijine medicii veterinari în promovarea sănătății animalelor și în obținerea de profit în creștere de la an la an.

Cu peste 130 de angajați activi în întreaga țară, Grupul nostru colaborează cu aproximativ 2,200 de medici veterinari, pe care îi deservește în fiecare zi.

În prezent, avem deschise următoarele posturi:

PRODUCT MANAGER instrumentar veterinar

Responsabilitățile principale includ:

oDezvoltarea de produse
oColaborarea cu echipele de cercetare și dezvoltare pentru a identifica și implementa inovații în instrumentarul veterinary;
oGestionarea ciclului complet de viață al produsului, de la concepție la lansare, precum și pentru îmbunătățirea continuă;
oAnaliza pieței: Monitorizarea continuă a tendințelor de pe piață și a nevoilor clienților pentru a identifica oportunități de dezvoltare a produsului;
oGestionarea portofoliului: Asigurarea unei gama complete și competitive de produse, adaptată la cerințele și evoluțiile pieței veterinare;
oColaborarea inter-departamentalǎ: Lucrul strâns cu echipele de marketing, vânzări și cercetare pentru a asigura o lansare eficientă pe piață și o promovare corespunzătoare;
oTraining si suport tehnic: Furnizarea de materiale de instruire și sprijin tehnic pentru echipa de vânzări și pentru profesioniștii veterinari;
oParticiparea și asumarea activățlor la expoziții în tarǎ şi strǎinǎtate;
oImplementarea și coordonarea bugetului anual pe canalele: laboratoare, cabinete veterinare, clinici și spitale veterinare;

Cerințe:
oExperiență în vânzări pe piața de aparaturǎ și instrumentar veterinar;
oÎnțelegerea atât a pieței de comerț tradițional, cât și a celei de comerț modern;
oCapacitate de adaptare la schimbare;
oOrientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune;
oAtitudine de jucător de echipă;
oPermis de conducere;
oCunoașterea limbii engleze obligatoriu.

Locație: În Baia Mare sau la Cluj Napoca.

Beneficii:
oMediu de lucru dinamic și prietenos.
oOportunități de creștere și dezvoltare profesională.
oPachet salarial competitiv și beneficii suplimentare, bonus anual realist bazat pe realizările personale și obiectivele companiei.

Persoanele care doresc să facă parte din echipa noastră sunt rugate să ne transmită nivelul salarial, precum și orice alte așteptări care le-ar putea determina să-și dorească să devină colegii noștri.

CVurile sunt așteptate la adresa de mail: office@vetimex.com

Termen limită de aplicare: 20.01.2024

Numai candidații selectați vor fi contactați pentru interviuri.

TE AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA NOASTRĂ!

Adauga comentariu

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

YHP Logo